Van het ene paradijs naar het andere

28 juli 2014 - Koh Tao, Thailand

Gisteren zijn weerom met de overzetboot van Koh Phangan naar Koh Tao gevaren, op naar onze volgende locatie: Sensi paradise resort! En het is hier echt een paradijs: Koh Tao is een nòg kleiner eiland gekend voor zijn mooie duikplaatsjes, het resort is heel tof: allemaal aparte "hutjes" in een mooie tuin vol palmbomen, bloemen en...met uitzicht op de zee! Er zijn verschillende zwembaden die in elkaar over lopen en een restaurant op het privé-strand met relaxbedden,...

ik probeer vandaag wel eens een fotootje te trekken, als ik tijd heb hè, tussen het zwemmen en het drinken van verse kokosmelk door misschien ;)

Ik ga nu eerst die slaapkoppekes van onder hun muskietennet halen om te gaan ontbijten...met de voetjes in t zand en zicht op zee...

wordt vervolgd...

1. Katrien:
    28 juli 2014
    Hier nu maandag 28 juli 7u30, regen, regen en nog eens regen... Misschien zal ik vandaag maar wat kaarten ;)
  2. Papa:
    Inderdaad. Ondertussen nog meer regen (tante K.). En het is vandaag kermis in Waasmunster. We kunnen onze koffers al klaarleggen om zaterdag te vertrekken. En de speelkaarten niet vergeten.
    In elk geval, het ziet er daar niet leuk uit .... palmbomen, uitzicht op zee, zwembad ... Geef mij maar een gezellig haardvuur en een spel kaarten (grapje). Xx
  3. Hilde marckx:
    28 juli 2014
    "Para para paradise .... oho oho o ohoho."
    I' m singing in the rain.