Velo afrique ❤️ I did it 💪🏿💪🏿💪🏿

Helaba allemaal

tijdens de mtb-etappes hadden we geen of weinig internetbereik, ik kon jullie dus niet echt briefen van mijn avonturen in Uganda 😬

en eerlijk ontbrak het me ook aan tijd om iets te schrijven dus stuurde ik enkel foto’s door....

Ondertussen zit ik in Entebbe om vanavond op de terugvlucht nr belgie te wachten. Het was een prachtig avontuur: prachtige natuur, super toffe groep, mooie prestaties.

Zonder te technisch of in detail te gaan: het ging heel goed: de eerste 2 etappes waren vrij heftig met vele hindernissen en lange afstanden maar ik verbeterde elke dag, om de laatste dag 130 km af te haspelen met de eerste 70km aan een gemiddelde van 30km/u en de laatste 60km tussen de giraffen, olifanten, wrattenzwijnen, hartebeesten, gazellen en buffels ❤️❤️❤️

even wat cijfers en gegevens:

we waren met 63 deelnemers waarvan 23 dames (girlpower 💪🏻😍)

2 deelnemers zijn vroegtijdig naar huis gegaan

er waren veel vallen maar niets erger dan een verzwikte voet en een paar hechtingen, voor de rest heel veel schaafwonden en blauwe plekken... en vuile kleren, korte nachten, stramme spieren

maar voor mij verliep het ongelofelijk goed: ik ben slechts 1 keer gevallen en kon me recht houden tot aan de kant om dan een salto over mijn fiets in het gras te maken... met enkel wat blauwe plekken als gevolg 😬😬😬

ik heb er enorm van genoten en vele toffe, sportieve, sociaal denkende en avontuurlijke mensen leren kennen 😍

ik vertel jullie met plezier meer sappige details en uitvoerige beschrijvingen, Just ask 😘

1. Katia Lambrechts:
    17 november 2018
    Wauw Veerle! Veel respect voor deze prestatie! En ik kan echt voelen dat dit weer een Veerle-avontuur was waar je op je oude dag met veel passie zal over vertellen, iets dat in je botten is gekropen...😎 Afrika is prachtig, zowel het continent als de mensen stelen je hart! Ik ben ook aangestoken daar! Kan niet wachten om daar terug te gaan met mijn zoon om hem ‘the basics’ te laten zien en te laten beleven...

Geniet nog zalig na! 😘

Groetjes, Katia
  2. Papa:
    Top zusje.
    Alweer een “wereld”ervaring zoals je er al enkele hebt opgedaan.
    Na de “mislukte” editie van vorig jaar is dit wel een deugddoende vervanger...💋 papa