Van chang mai naar chang rai

25 juli 2014 - Ko Pha Ngan, Thailand

Hier zijn we weer: we vonden op dit eiland welgeteld 1 café waar je een (slechte) WiFi-verbinding hebt, en dan nog enkel via de iphone, niet via de iPad...

Ik pik de draad op in chang mai waar we in het busstation te horen kregen dat de volgende 2 bussen richting chang Rai al vol zaten en we dus minstens 3 uur zouden moeten wachten...
We besloten een taxi naar mydreamguesthouse te nemen en bonden onze rugzakken op het dak zodat we met 7 in 1 taxi konden. Onderweg stopte onze vriendelijke capdriver nog aan een mooie witte tempel en reden daarna in de gietende regen verder...

Ik typte de rest van het verhaal maar verloor alles door een WiFi-storing, dus hou de rest voor als de verbinding ergens beter is...

1. Brecht:
    25 juli 2014
    Was witte tempel de Wat Rong Khun tempel op weg naar Chang Rai?
    Zeker een bezoekje waard: binnenin futuristische muurschilderingen (ik herinner mij o.a. Spiderman, ruimteschepen, de twin towers, aliens & Michael Jackson :p) Als de zon schijnt, best een zonnebril opzetten want het felle wit doet pijn aan de ogen.
    (Dit jaar is de tempel zwaar beschadigd geweest door een aardbeving dus ik weet niet hoe het zit met mogelijkheden om te bezoeken).

't Amusement in de Gouden Driehoek!
  2. Katrien:
    25 juli 2014
    Wat een ervaringen! Jullie zullen een heleboel te vertellen hebben... X