One night in Bangkok

13 juli 2014 - Bangkok, Thailand

De boottocht was heerlijk verkwikkend, maar met momenten ook wel schrijnend: iedereen werd een beetje stil als we langs de houten paalwoningen (lees: scheefgezakte bij elkaar geflanste krotwoningen) voeren: hier wil je niet geboren worden volgens ons...

Femke en Sarah hadden er een viervoetig vriendje bij en negeerden zijn vuile vacht, zijn veelvuldig krabben en zijn drolletje in onze boot: echte dierenliefde, maar toch maar even de handjes wassen daarna...

Deze avond zijn we, op aanraden van ons hotel, gaan eten in een tof restaurantje aan het water: steve's café: je kan het zelf nooit vinden, absoluut niet toeristisch maar wel heel lekker en super vriendelijke bediening...vooral toen we maar gerechtjes bij bleven bestellen!

Het regent al de hele avond pijpenstelen maar dat vinden we best gezellig: overdag geen lek en 's avonds verkoelende regen, goe bezig ;)

Allen in 1 taxi is heel gewoon hier, alles mag hier in een taxi behalve...

't Is 22u en we kruipen onder ons lakentje want morgen om 8u15 worden we met een tuk-tukje opgepikt om tempels te bezoeken!