Bye bye ...with a smile

31 juli 2014 - Bangkok, Thailand

Dat wachten op de nachttrein tot 21u30 werd 22u, 22u30, 23u, 23u30... Zomaar eventjes 2u telaat zonder verwittiging, laat staan verontschuldiging of begrip voor vermoeide kinderen op een vuile stationsvloer... Gelukkige kunnen ze ondertussen "kingen" als de beste!

We kwamen dan ook 2u later dan voorzien aan in Bangkok, dan met de taxi naar ons "poepchic" hotel : Pathumwan Princess Hotel (lastminute-deal aan halve prijs, eergisteren geboekt), maar onze kamers waren nog niet beschikbaar. Dan maar met de skytrain (we hadden nog niet genoeg van de trein) en de boot naar Wat Pho, de liggende Boedha: prachtig tempelcomplex, iedereen is weer onder de indruk.

We keren met zijn allen in 1 (!) tuk-tuk terug naar ons hotel, hilarisch ;) en doen ons tegoed aan het dakzwembad, cocktails en laten onze voeten volledig soigneren in een massagezetel, genieten!!!!

We hebben deze onvergetelijke reis heel mooi afgesloten en nemen morgenvroeg het vliegtuig terug via Moskou naar Zaventem...met een lach van oor tot oor!

Thailand is niet zomaar een bestemming, het is voortaan ook een andere manier van denken, leven, lachen...

Met dank aan al wie ons geholpen heeft met advies, rugzakken,medicatie,...: Cathy en Pieter , Brecht, Dominique,... Khop khun khap!!!